2010. június 28., hétfő

Felütötte a fejét a nyár

De jó is lenne végre egész nap látni a napot. De ehelyett egész nap csak zuhog. Punnyadásra vagyok ítélve. Egyébként nagyon jól elvagyok én a négy fal között, de az embereknek mindig az kell ami nem lehet az övéké.
Így egyéb terveket kellett előre hoznom. A mai napon sorozatot néztem. Még suli idő alatt elterveztem, hogy megnézek pár sorozatot. Az idő adott volt. Én unatkoztam, hát belevágtam a sorozat maratonba. Egészen a 11. részig jutottam az Így jártam anyátokkal-ból. Jó kis sorozat. Kell valami ami ihletet hoz és szórakoztat is. A szórakozás létrejött, csak a Múzsa kerül el még mindig.
Ha bárki találkozna vele, kérem küldje hozzám! Köszönöm.

1 megjegyzés:

  1. Hát... ne haragudj, de a múzsa még mindig nálam időz!! Nem találjuk a közös hangot!! :)

    VálaszTörlés