2010. június 10., csütörtök

Névnapi köszönetnyilvánítás, avagy...

Mostanában eléggé érzelgős voltam. A sok érzelem nem bírta magát tovább tartani. Tudom, hogy későre jár már. Átléptünk egy új nap küszöbén. Azt mondják az idő gyógyít. Idáig kételkedtem, de már tudom valakinek igaza volt.
Olyan kincset kaptam, amiért nagyon hálás vagyok a föntieknek.
Mindegy hogyan hívom: Sors, Isten, irányító hatalom. Köszönöm.
És köszönöm Neked is.
Mert mellettem álltál, mikor más nem.
Mert elviselsz, mikor már saját magamnak is nyűg vagyok.
Mert, meghallgatsz, mikor elszállva lebegek a föld felett.
Mert, nem nevetsz ki engem a naiv lelkű lányt, ki még mindig hisz a mesékben.
Mert hisz. Egyre könnyebben.

3 megjegyzés:

  1. TE kis nagyon buggyant!!
    Még jó hogy!!
    Először kételkedtem, hogy nekem szól!!
    DE A NAÍV LELKŰ LÁNY... sor egyértelművé tette.
    Boldog Névnapot! mégegyszer éteren keresztül!!

    VálaszTörlés
  2. Oh, megvan az első hivatalos követőm. Köszi szépen!

    VálaszTörlés