2010. október 15., péntek

Pretty Little Liars

Őszi szünetem van! Éljen!
Ilyenkor jön az, hogy mit is kezdjek magammal? Mivel a heti sorozatadagom késik egy hetet (Nikita, The Vampire Diaries ), keresgélni kezdtem. Így leltem erre a sorozatra.
Hallottam már róla, de őszintén nem adtam neki sok esélyt. De aztán megnéztem az első rész.... :D És, oh, jaj! ....
Három rész után, totál rajongó lettem. Izgulok a sorozat miatt. Mellesleg egyik régi nagy kedvencem is szerepel benne, sajna csak mellékszereplő ként, de jó volt ennyi idő után új szerepben látni. Főleg egy ilyen sorozatban. Akiről beszélek az Holly Marie Combs, természetesen.


És persze a sexy fiatal tanár úr is nagy hatással van rám. XD

Alapjába véve a sorozat egyfajta tini- született feleségek. Annak ellenére, hogy azt nem szeretem ezt mindenkinek ajánlanám. Ha jól tudom a 10. résznél tartanak odakint. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése