2010. július 22., csütörtök

Ez van. Elcsesztem. Szar ügy.

Nem vettek fel sehova. Még sms-t is kaptam. Már hivatalos. :-) Nem kívánom senkinek sem, még ellenségeknek sem. Bár szerencsére abból nincs sok. Azért még vannak jó dolgok a világban, igaz?
Nyugi, nem lettem hirtelen emo-s, vagy valami hasonló. Csak most eléggé nem tudom mit is csináljak. Vannak álmaim, és ezeken kívül nem tudom, mit is csinálhatnék. Nem látom magamat, ahogyan mást csinálok.
Az egészben az emberek reakciója bánt. Sajnálnak. Mint egy szerencsétlent. Köszönöm szépen, de jól vagyok. Tudom, hogy lesznek olyanok, akik majd azt látják csak, hogy nem vettek fel. pedig fogalmuk sincs. Nem védem magamat, hiszen senki sem vádol. Csak tudom, hogy nem vagyok buta ember. Nem ezért nem vettek fel. Magasra tettem a mércét és elbuktam, Most majd jön a pótfelvételi. Vagy nem is tudom. Erre még aludnom kell egy nagyot.
A többiek örülnek, és én is örülök nekik, csak ezt most nem tudom annyira kimutatni.
Régebben mindig arról álmodoztam, hogy az ELTE- re megyek. Hát erről lemondtam. Nem jelentkeztem, mert tudtam, hogy drága lenne és csak kár érte vesződni. Na, de azt nem gondoltam volna, hogy még a költségtérítéseshez is kevés legyen a pontom. Vicces, nem?
Nem, nem az.
Pénzért mindent meglehet kapni. Hát tévednek. Még ha fizetnék, akkor sem kellenék nekik. Na azt hiszem ez vágott mellbe a legjobban.
Talán túl nagy vágyaim vannak, nem tudom.
Talán kellene találnom valami értelmeset.
Menjek pótfelvételire? De mi van ha oda sem kellek? Na jó, nem tudom hogyan működik ez az egész.
lehet, hogy OKJ-s lesz.
Kell egy nyelvvizsga is. Mármint egy fél, mert a szóbeli megvan. Hurrá! Azzal meg kitörölhetem a popsimat.
De az élet szívás. Csak egyet kérnék, ne mondjátok, hogy: SAJNÁLOM.
Köszönöm a figyelmet.
XD

2 megjegyzés:

  1. Értettem!! Nem mondom, soha többet, egyszer mondtam csak (asszem). Szóval, tudom, hogy okos vagy mindent megoldasz!! Egyébként meg! Az összes egyetem hülye ahová nem kell egy ilyen csajszi!! Szóval nem tudják mit vesztettek!!!És csak, hogy tudd, büszke vagyok rád, hogy emelt fővel nézel a dolgok elébe!!! És legalább megpróbáltad!! Nem úgy, mint sokan mások

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ez nem a világ vége, ne keseredj el, hiszen még fiatal vagy és előtted az élet!
    Gondolj arra, hogy INNEN SZÉP GYŐZNI! Sok sikert!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés