2010. július 10., szombat

Haverok. Buli....

Elérkezett a sörfesztivál ideje. Az első napnak vége. Hát elég érdekes fellépéseknek voltunk tanúi drága Breeco-val. Stereo 2.0 vitte pálmát. Ez egyértelmű. Ti mit szólnátok egy koncerthez amin ugyanaz a szám elhangzik 3x??? Gondolom ti is ferde szemmel néznétek. Na nem feltétlenül az alkohol miatt.
Josh és Jutta nekem még mindig szimpatikus. Jó hangulatot teremtettek.
Jó volt ez a mai nap. Vagyis a tegnapi. :-)
Próbálok pozitívan tekinteni az elkövetkező napokra.
Olyan régi osztálytársakat láttam ma, akikkel nagyon nem szeretnék találkozni. Rengeteget változtak. Vajon én is így látszom mások szemében???
Iwiw-en megjelölt egy régi osztálytársam, akivel mellesleg legjobb barátnők voltunk. Mikor volt már az? Pedig már ovi óta ismertük egymást, csak jöttek a konfliktusok. A vicces az, hogy fogalmam sincs miért is ért véget. Ha visszagondolok az életemre, hányszor is hittem már valakire, hogy megbízható, eléggé naivnak tűnhetek. Pedig nem vagyok az. Na jó csak egy kicsit. De most tudom, ogy jó helyen vagyok.
Ez egy értelmes bejegyzés lett, tudom. De meg kellett tennem. Sorry.

2 megjegyzés:

  1. Hát igen!! A sörfesztivál... Azt hiszem egyet kell értenem az előadásokkal kapcsolatosan! És sajnos a mai, utolsó nap sem görbítette feljebb a képzeletbeli szmájlim száját!!! DE még mindig nincs veszve semmi! Azért voltak kellemes csalódások, élmények is ezen a hoszzú hétvégén!!
    5 éve nyúzzuk egymást!! Ez az 5 év alatt is rengeteget válzotál! FElnőttél valamennyire! :D Még jó hogy azt mondják nem a régi vagy és hogy sokat változtál!! Ha ellenkezőleg lenne az lenne a csúnya!! Ha még mindig ugyanaz a 14 éves kislány lennél ott legbelül!! Sok minden történt veled, ami átalakított, formált olyanná, amilyen most vagy!! ne változz csak azért mert másoknak úgy jobban tetszenél!! Légy önmagad mindig!!
    Ui.: Ez már megjegyzésnek minősül??? :D

    VálaszTörlés
  2. Na, ez már megjegyzés. Bocsi, ha nem úgy sült el, mint képzelted, de nálam a tegnap este vitte a pálmát. :-)
    Felnőttem, igen. Éljen! A környezet nem tud rám hatással lenni, tudod, én alakítom a környezetemet.

    VálaszTörlés