2010. július 4., vasárnap

Holiday

Mikor elkezdtem írni a blogot megfogadtam magamnak, hogy nem fogok itt ájuldozni filmekről. Ezt most kicsit megszegem. Tegnap elmentem barátnőmmel és az unokahúgával megnézni az Eclipset. Végre! Szerencsére nem rontották el, ez a kedvenc könyvem. :-) Barátnőmnél nem aratott akkora sikert, de egy élmény volt.
Jelenleg barátnőméknél nyaralok. Ez egyfajta hagyománnyá nőtte ki magát nálunk. Minden évben egymásnál töltünk egy-egy hetet. Jövő héten nákunk. :-) Kezdődik a sörfesztivál. Na, nem mintha bármelyikünk is akkora nagy alkoholista hírében állna.
Sosem értettem igazán, miért kell a bulizáshoz a sárga földig leinnia egyes embereknek magukat. Más módja is van annak, hogy jól érezzük magunkat, nem? Nem azt mondom, hogy legyen mindenki antialkoholista, csak nem kell elfajulniuk a dolgoknak.
Azon kívül, hogy jól vagyok rosszul is érzem magam. Hogyan érezhetek két ellentétes érzést egyszerre? A válasz nagyon egyszerű. Alkotni vágytam, de úgy tűnik a világ nem kíváncsi rám. De ugyanakkor tudom, hogy van olyan ember aki próbál ezen a dolgon segíteni. Ez nagyon jól esik ám. :-) Csak kár, hogy mégsem az amire számítottam. A csalódás rossz dolog. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése