2010. augusztus 18., szerda

The last song

Tegnap barátnőm ajánlott egy filmet. Jobban mondva elújságolta, hogy megnézte. Meg is lepődtem, mivel a film Az utolsó dal volt, főszerepben Miley Cyrussal.
A jól ismert Hannah Montana szerepet elég nehéz lesz lemosnia magáról. Félreértés ne essék, semmi bajom sincs a csajjal. Csupán tényt közlök.
Pár hete már elindítottam a filmet, de akkor a kép fele lemaradt a felvételről így várólistára tettem kicsikét pihenni.
A film Nicolas Parks regényéből készült, sajnos még nem olvastam, de a szerző könyveiből általában elég jó filmek szoktak készülni. Bár nekem a Kedves Jonh c. feldolgozás nem jött be annyira.



Tehát, miután ma a netem ügyesen ledobott a film negyede után nem hagytam magamat eltéríteni, nemes egyszerűséggel letöltöttem.
Nem tagadom, a film első felén néhol halálra röhögtem magamat. Bocsi, Breeco. Viszont a film végére megbékéltem valamelyest. Nem azt mondom, hogy a film rossz.
Miley játéka jó volt, ha eltekintünk a számomra furcsa arcjátékától. A kisöccsét játszó kisfiút(Bobby Coleman- aki játszott John Cusack mellett a Fiú a Marsról-ban) imádtam, ha lehet ilyet mondani ő volt a legjobban eljátszott karakter. Remélem látjuk még viszont, és nem fog elveszni a süllyesztőben.
A másik meglepetés a kék szemű herceg szerepében jeleskedő Liam Hemsworth volt. A film elején még az ő játékát is laposnak véltem, de bebizonyította, hogy van egyéb is a csillogó csupasz férfitest mögött.
Oh, a zenéről majdnem el is felejtkeztem. Ejnye. Miley-tól nem is vártunk mást, ha valaki igen, kérem tegye fel a kezét. A "When i look at you" tökéletesen megállta a helyét a film végén. Gondolom azért is rakták oda, - persze csak szigorúan a drámai hatás elérése után - hogy a moziból kifele jövet véletlenül pont egy CD-ket is árusító boltba tévedjünk. Nos, ha lenne rá pénzem, lehet hogy megvenném. :-)
Összevetve ajánlanám azoknak akik egy kicsivel többre vágynak egy szimpla esti filmnél, de mégsem kívánkoznak mély filozófiai séták elé nézni. :)



3 megjegyzés:

  1. Jól tudod, hogy nem kedvelem Mileyt, szóval tényleg nagy dolog volt, hogy megnéztem. Az arcjátéka tényleg érdekes volt, de nekem tetszett a játéka. Hannah Montana után nem erre számítottam! :D
    Nekem határozottan tetszett a film. Szerintem elég komoly lelki változásokat mutatnak be! Alapból jobban szeretem a drámákat, mint a csöpögős érzelmes filmket. Nekem tényleg tetszett, de azért nem töltöttem le! xD
    Liam egészen...Pasi. Egy erős nyolcas, ha érted mire célzok! ;)
    A számnak csak egy baja van. hogy ki énekli! De ezen is szemet tudok hunyni mostanában és Miley ellenére is hallgatgatom!
    Köszönöm, hogy ajánlásomra végig nézted!
    A Kedves John! nekem tetszett. Nem tudom mi van mostanában, de nem nagyon értünk egyet filmek terén! Az utolsó, ami mindkettőnknek tetszett, meglepetésemre, az 500 nap nyár volt! Remélem nem az utolsó volt!
    :) push

    VálaszTörlés
  2. Hmmm, azt szoktuk mondani, még szerencse hogy pasik terén nem egyezik az ízlésünk. :-) De lehet, hogy érte megharcolnék.
    Én sem értem mi lehet mostanában mert én is szeretem a mély tartalmú filmeket. Csak egyszerűen te is és Heki is annyira elvoltatok ájulva filmtől, hogy valami egészen másra számítottam. Nem mondom, hogy nem tetszett, bevallom hogy a végén én is elérzékenyültem, de a film elejét csak úgy éltem át, hogy nagyokat nevettem.
    Ezt most értsem úgy, hogy az Eclipse sem tetszett neked??? Vagy a Remember Me??? Hmmm. :(

    VálaszTörlés
  3. A lényeg, hogy az 500 nap nyár volt az utolsó olyan amit mindeketten meg akartunk nézni függetlenül a szereplőktől és egymás befolyásolásától.
    Az eclipse egy egészen más téma. A remember me pedig tetszett,de nem hizsem, hogy megnéztem volna csak azért, mert egy bizonyos személy játszott benne!

    VálaszTörlés