2010. augusztus 4., szerda

Változások

Ma nagyjából sikerült időben felkelnem. Végre! Teljesen kipihenve, frissen ébredtem. ez az elmúlt idő tekintetében óriási fejlődést jelent. Úgy döntöttem ma jó lány leszek, és kicsit takarítottam. Most még noszogatni sem kellet. Na, milyen vagyok? :-) Oké, tudom, hogy ez nem valami dicséretes dolog. Ez van. Jól érzem magamat a bőrömben. Ismét. Visszatért a mosolygós énem. Ideje volt, mert már hiányzott.
Hétfő óta egy terv jár a fejemben. Még nem tudom úgy fog e alakulni a dolog, ahogyan én szeretném, de legalább megpróbálom. Idő, mint a tenger. A másik oldalra egy aloldalt képzeltem el. Tegnap óta oda válogattam dolgokat. Eléggé unalmas lett a végére. De sebaj.
Tehát ma toppon vagyok.

Kiraktam oldalra a film és könyvlistámat, persze ez még nem a végleges, de most ezek jutottak az eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése